Marvel Studios: Assembling A Universe
Tento dokumentární speciál nabízí exkluzivní pohled na počátky studia Marvel, jeho filmy, které lámaly rekordy a ze kterých se stal kulturní fenomén, a televizi Marvel.
V tomto mimořádném dokumentu diváci proniknou do světa Marvel Cinematic Universe hlouběji než kdykoli předtím. Nabízí se jim exkluzivní pohled na počátky studia Marvel, jeho filmy, které lámaly rekordy a ze kterých se stal kulturní fenomén, a další rozšiřování marvelovského světa televizí Marvel. První televizní speciál společnosti Marvel obsahuje exkluzivní rozhovory a záběry ze zákulisí všech marvelovských filmů, jednorázovek a seriálu Agenti S.H.I.E.L.D. Nahlédnete také do budoucnosti tohoto seriálu a do zákulisí natáčení takových hitů studia Marvel, jako je Captain America: Návrat prvního Avengera a Strážci Galaxie, ale také do zákulisí filmu Avengers: Age of Ultron. Některé scény obsahují blikající světelné efekty, které mohou být nepříjemné pro diváky citlivé na světlo.