Tajemství včel
Průzkumník Bertie Gregory odhaluje skrytý svět včel, jejich klíčovou roli při opylování světové úrody i jejich ohromující inteligenci.
Průzkumník National Geographic Bertie Gregory zkoumá neobyčejný život včel, které patří mezi nejdůležitější tvory na planetě. Speciální kamery po tři roky nahlížely do nitra jednoho úlu a odhalily tak jeho skrytý svět. Na světě existuje přes 20 000 druhů včel, které opylují třetinu naší potravy. Tento seriál poodhaluje jejich úžasnou architekturu, inteligenci a tajemství.