The Lost Letter
Malý chlapec chystá pro celé sousedství Vánoce. Narazí ale na jednu paní, která o svátcích nechce ani slyšet. Odhodlaný chlapec udělá všechno pro to, aby do jejího ponurého světa vnesl trochu barev, a nakonec zjistí, co se za jejím odmítáním Vánoc doopravdy skrývá.