Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník
Je čas slavit, protože fenomenální hity z MUZIKÁLU ZE STŘEDNÍ od Disneyho dosahují nových výšin ve filmu MUZIKÁL ZE STŘEDNÍ 3: MATURITNÍ ROČNÍK! Tato velkolepá show vás zabaví od začátku do konce! Troy, Gabriella, Sharpay, Chad, Ryan a Taylor jsou v posledním ročníku a brzy je čeká maturita – a představa, že se musí po opuštění East High vydat různými směry, přiměje Wildcats k tomu, aby vytvořili něco, na co nikdy nezapomenou. Společně s ostatními Wildcats secvičí jarní muzikál, ve kterém vyjádří své sny a obavy z budoucnosti a nezapomenutelné zážitky ze společného dospívání. Co se však s těmito sny, láskami a přátelstvími maturantů z East High stane, až se přiblíží maturita a vysokoškolské plány se stanou skutečností? Zjistěte, jak dopadnou všechny vaše oblíbené postavy ve filmu MUZIKÁL ZE STŘEDNÍ 3: MATURITNÍ ROČNÍK! Čeká vás fantastická oslava, kterou si zamiluje celá rodina!