Hanebný pancharti je akční pomstychtivá fantasy Quentina Tarantina, kde Brad Pitt nebere žádné vězně. V Evropě zuří válka a protinacistická skupina amerických vojáků, známých jejich nepřátelům jako „Pancharti“, je na odvážné misi svrhnout vůdce Třetí říše.