Králíček Jojo
Uznávaný scenárista a režisér Taika Waititi vnáší svůj osobitý humor a patos do filmu Králíček Jojo, satiry z druhé světové války, která sleduje osamělého německého chlapce (Roman Griffin Davis jako Jojo), jehož pohled na svět se obrátí vzhůru nohama, když zjistí, že jeho svobodná matka (Scarlett Johansson) ukrývá na půdě mladou židovskou dívku (Thomasin McKenzie).
Scenárista a režisér Taika Waititi (režisér filmů Thor: Ragnarok a Hon na pačlověky) přináší svůj typický styl humoru a patos do svého nejnovějšího filmu Králíček Jojo, satiry z druhé světové války, která sleduje osamělého německého chlapce (Roman Griffin Davis jako Jojo), jehož pohled na svět se obrátí vzhůru nohama, když zjistí, že jeho svobodná matka (Scarlett Johansson) ukrývá na půdě mladou židovskou dívku (Thomasin McKenzie). Navzdory svému idiotskému imaginárnímu příteli Adolfu Hitlerovi (Waititi) se Jojo postaví svému slepenému nacionalismu.