Památkáři
Uprostřed druhé světové války je malá skupina odborníků na umění vyslána Rooseveltem jako vojáci do evropského divadla, aby chránila historicky významné budovy a památky a našla obrovské hromady neocenitelného umění uloupeného nacisty. Objevují umění na hradech i v dolech a závodí s časem, zatímco nacisté se snaží zničit vše, co se dá.