Great Barrier Reef
Prozkoumejte ráj v Austrálii, který je domovem velké rozmanitosti druhů včetně želv, barevných ryb a korálových útesů. Doprovázejte podvodní kameramany na jejich cestě tímto zázrakem přírody.