Coral Reef 3D: Magic of the Indo Pacific
Mezi tisíci ostrovy Indonésie se nachází odlehlý přírodní ráj s neuvěřitelně rozmanitým mořským životem – ve skutečnosti jde o druhově nejbohatší prostředí na naší planetě.