ASSEMBLED: Jak se natáčela Eternals
Připojte se k režisérce Chloe Zhao a hercům z filmu Eternals, kteří vyprávějí své zážitky z natáčení dosud nejambicióznějšího filmu Marvel Studios. Dozvíte se nejen to, jak se herci vžívali do svých rolí.
Dodnes nejambicióznější film tohoto studia. Chloe vás seznámí se svou původní vizí tohoto projektu a tím, jak přistupovala k vytvoření filmu, který je komorní a výpravný zároveň. Dozvíte se, jak tvůrci filmu a scénáristé adaptovali komiksy a vytyčili cestu historií lidstva, aby vytvořili příběh, který MCU nasměruje na zcela novou cestu. Nahlédněte do zákulisí, abyste zjistili, jak každé oddělení, od produkčního designu až po kostýmy, čerpalo inspiraci z raných kreseb Jacka Kirbyho. Dozvíte se, jak se herci vžívali do svých rolí, jaké to bylo, když se na Comic-Conu poprvé setkali, jak se vydávali na cestu do odlehlých míst a vzdorovali živlům, aby vytvořili jeden z nejnaturalističtějších filmových zážitků z dílny Marvel Studios. Odhalíme, jak si mezi sebou vytvořili pouta a stali se rodinou na place i mimo něj, a jak jim to pomohlo ztvárnit vztahy mezi postavami, které trvají více než 7 000 let.