Novopečení strážníci Judy Hopkavá a Nick Wilde řeší další záhadný případ. Do velkoměsta totiž dorazí Gary Chřestýš a metropole je rázem vzhůru nohama. Aby případ vyřešili, musí Judy a Nick v utajení prozkoumat nové čtvrti města a k tomu překonat silnou krizi kolegiality.