Cesta bez hranic
Hannah Fryová přináší vtipný vhled do cestopisného putování po světě. V šesti epizodách necestuje jen proto, aby poznala šest zemí, ale aby zkoumala síly, které je formují. Od pulzujících měst po dechberoucí krajiny vyhledává výjimečné osobnosti a nečekané zvláštnosti historie a geografie, aby odhalila, čím je každé místo skutečně jedinečné.
Hannah zkoumá irskou identitu prostřednictvím surfování, dostihů a vlastní rodinné historie.
Hannah Fry zjišťuje, jak dramatická příroda Islandu formuje průkopnického ducha národa.
Hannah Fryová navšíví Vietnam a odhaluje pozoruhodnou proměnu této země po válce.