Zrození Evropy
Evropa je úžasně rozmanité místo. Sahá od zamrzlého arktického severu až k africkým břehům. Má za sebou impozantní historii srážek kontinentů, sopečných erupcí, dob ledových, a dokonce i masivních dopadů asteroidů. Tato řada zkoumá její geologickou minulost a současnost.