R.J. Decker
R.J. Decker je bývalý zpravodajský fotograf a bývalý trestanec, který začíná znovu jako soukromý detektiv. v divokém a na zločiny bohatém světě jižní Floridy. Řeší různé případy od trochu zvláštních až po naprosto bizarní. Pomáhá mu jeho bývalá přítelkyně novinářka, její manželka, která pracuje jako policejní vyšetřovatel, a tajemná nová mecenáška. Právě tato žena z jeho minulosti může být jeho největším spojencem... nebo jednosměrnou jízdenkou zpátky za mříže.