Travis Japan Summer Vacation!! in the USA
Travis Japan se vydávají na letní road trip po Skalnatých horách v Severní Americe. Členové kapely se rozdělí na týmy, jeden vyrazí do přírody v obytném voze, druhý poznává místní kulturu. Na Travis Japan čekají nové horizonty a srdeční lidé – tenhle road trip bude jako žádný jiný.
Tým B nasává atmosféru Divokého západu a tým A se vydává do národního parku Arches.
Tým B jede vlakem po úzkokolejné trati mezi Durangem a Silvertonem a užívá si výhled na krajinu.
Travis Japan jsou konečně zase spolu! Členové se u tacos a piva zamýšlejí nad svou cestou.