SEVENTEEN: OUR CHAPTER
SEVENTEEN již deset let bez jediné změny v sestavě vystupují jako 13členná skupina. Ale s nadcházející řadou dočasných absencí si skupina klade otázku: „Jak daleko můžeme dojít?“
SEVENTEEN odhalují své pravé já a sdílejí své myšlenky s těmi, na kterých jim nejvíce záleží.
SEVENTEEN uzavírá svou první dekádu společné existence a přemýšlí, jak bude vypadat ta další.