Oriol Bohigas
Tento rozhovor podrobněji zkoumá úspěšnou kariéru slavného architekta Oriola Bohigase, který transformoval Barcelonu před olympijskými hrami v roce 1992 a ovlivnil její tvář na dlouhá léta.