Le site "Le Corbusier" de Firminy
Areál Firminy ve Francii je jedinečným odkazem Le Corbusierovy vize, kde se snoubí kultura, sport i spiritualita. Dokument zkoumá čtyři klíčové stavby, včetně slavného kostela a stadionu, které tvoří největší soubor jeho děl v Evropě a dodnes inspirují jako symbol modernistické architektury 20. století.