Santa Clausovi
Oblíbená série se vrací! Scott Calvin po osmadvaceti letech opět kraluje jako Santa Claus, vůdce Severního pólu a Vánoc. Se svou rodinou – Carol, Sandrou a Calem – po boku a se svými elfy u otěží se Scott Calvin potýká s měnícím se světem, aby udržel ducha Vánoc naživu pro novou generaci.
Šílený Santa Magnus Antas zatáhne do svého spiknutí proti Severnímu pólu dalšího Legendára.
Návrat starého přítel pomůže Severnímu pólu připravit se na boj se Šíleným Santou.
Když šílený Santa a Olga konečně proniknou na Severní pól, musí Santa a elfové bránit svůj domov.