Není to lehké, když vám je devět. A ještě těžší je trávit Vánoce s tátou na panství jeho nové přítelkyně Natalie. A to i když je až po půdu plné všech možných technických udělátek, které by si přálo kterékoli dítě!
Letošní Vánoce je Kevin zase v pořádné bryndě. A není sám – Marv a jeho kumpán jsou na tom stejně, když se pokoušejí vyloupit Nataliin dům. Kevin, který má k dispozici supermoderní technické zázraky pro boj se zločinem, by ty křiváky mohl jednou pro vždy konečně poslat k ledu – a zachránit manželství svých rodičů, když už je v tom. Tuto povedenou komedii si zamiluje celá rodina!