Por Humor a La Musica
Prostřednictvím koncertu skupiny „No me pises que llevo chanclas“ s hostujícími umělci, kteří ovlivnili jejich hudební a citový život, vypráví film o životě této skupiny a o historii humorné hudby ve Španělsku.