Paco Loco, viva el noise
Seznamte se s Pacem Locem, divokým a talentovaným guru španělské indie hudby. Tento producent a hudebník je již 30 let klíčovou silou utvářející undergroundovou scénu země. Film oslavuje muže, který za tím vším stojí, legendu, která žije pro hudbu.