Dospělost
Skupina lidí, kterým je přes 20, se v New Yorku snaží být dobrými lidmi, a to navzdory tomu, že nejsou ještě ani „dobří“ ani „lidé“.
„Dospělost“ od FX je komediální seriál o skupině dvacátníků v New Yorku, kteří se snaží být dobrými lidmi, a to navzdory tomu, že nejsou ještě ani „dobří“ ani „lidé“. Samir, Billie, Paul Baker, Issa a Anton je pět přátel, kteří společně bydlí v Samirově domě z dětství, kde spolu sdílí své pokrmy, úzkosti a občas i zubní kartáčky. Seriál dává o něco větší důraz na nečekaný vývoj při výhrách, prohrách a poníženích v době, kdy lidé vstupují do dospělého světa. Ať už se snaží prosadit v práci, zorientovat se v systému zdravotní péče, pořádat večírek, anebo randit v době Find My Friends. Skupina zjišťuje, že na skutečném světě není nic snadného a všechny jejich dobré úmysly vše akorát zhorší. Tito přátelé jsou rozpracovaným dílem překypujícím špatnými nápady a tím, čím by mohla být jejich poslední „teorie dospělosti“. Jednu věc ale dělají neustále správně. Jsou tu jeden pro druhého.