Mid-Century Modern
Seriál sleduje osudy tří nejlepších přátel, gayů jistého věku, kteří se po nečekaném úmrtí rozhodnou strávit svoje stáří společným bydlením v Palm Springs, kde ti nejbohatší žijí se svou matkou.
Seriál sleduje osudy tří nejlepších přátel, gayů jistého věku, kteří se po nečekaném úmrtí rozhodnou strávit svoje stáří společným bydlením v Palm Springs, kde ti nejbohatší žijí se svou matkou. Jakožto rodina, kterou si zvolili, dokážou, že ať už je něco sebevíc těžké, vždy je tu někdo, kdo vám připomene, že bude lepší, když si zajdete na plastiku krku.
Sybil pomáhá Arthurovi získat práci jako osobní nákupčí. Jerry chce jít na koncert Donnyho Osmonda.
Přátelé konfrontují svou populistickou sousedku kongresmanku, která si po nocích užívá večírky.
Bunny požádá Jerryho a Arthura, aby dovolili Mindy přidat se do jejich pickleballového týmu.