Cruella
Emma Stoneová září ve filmu "Cruella" od společnosti Disney, který sleduje vzpurné počátky nechvalně proslulé módní darebačky, Cruelly de Vil. Film, který se odehrává v době londýnské punkrockové revoluce 70. let, sleduje mladou podvodnici Estellu (Stoneová), která se rozhodne přijmout svou temnou stránku a stává se drsnou a pomstychtivou Cruellou.