Zachraňte pana Bankse
Tom Hanks a Emma Thompson přinášejí na světlo světa pravdivý příběh ze zákulisí dvacet let dlouhé snahy Walta Disneyho o natočení jedné z nejuznávanějších filmových klasik podle knihy „Marry Poppins“. Film režíroval John Lee Hancock.
Tom Hanks a Emma Thompson přinášejí na světlo světa pravdivý a dosud nezveřejněný příběh o původu jedné z nejuznávanějších Disneyho filmových klasik. V tomto úchvatném snímku, který režíroval John Lee Hancock, je odhaleno překvapivé zákulisí filmu „Marry Poppins“. Walt Disney (Hanks) se rozhodne splnit slib, který dal dcerám a po dobu dvaceti let se snaží získat práva k milovanému románu P. L. Traversové (Thompson). Vyzbrojen svou známou tvůrčí vizí překonává Disney všechny překážky, ale nekompromisní Traversovou není lehké zlomit. Teprve až při vzpomínkách na své vlastní dětství Walt objeví obavy, které pronásledují Traversovou, a společně dají báječné Marry Poppins svobodu.