Nic se nám nestalo
Aktan a Lal se do sebe během nečekaného období svých životů bezhlavě zamilují. Navzdory všem překážkám si nemohou odolat. Nechápou, co za touto přitažlivostí stojí, ani proč se od sebe i přes své opakované neshody nemůžou odtrhnout. Láska je však dovede k sebepoznání, protože jejich vášnivé pouto se stane bouřlivou vnitřní cestou plnou křehkosti, skrytých emocí a bolesti.
V okamžiku, kdy to nejméně čekají, se Aktan a Lal ocitají tváří v tvář lásce, kterou nedokážou ovládat. Navzdory všem rozdílům a překážkám k sobě cítí neodolatelnou přitažlivost. Jako dva lidé z různých světů podléhají kouzlu nekonečné lásky a začínají znovuobjevovat sami sebe i jeden druhého. Tento vztah je okouzlující jako romantický příběh, ale zároveň se stává i bouřlivou a otřásající vnitřní cestou. Jejich láska se mění v zrcadlo odrážející křehkost, lítost, potlačené emoce a břemena minulosti. Společně si uvědomí, že možná jen láska je může naučit, kým skutečně jsou.
Lal a Aktan se setkají na večírku. Neobvyklá přitažlivost mezi nimi navždy otřese jejich životy.
Lal a Aktan jsou zpočátku šťastní, ale žárlivost zhasne jiskru a donutí je čelit realitě.
Lal začne žárlit na Aktanovu novou zaměstnankyni Hare. Na jejich výročí mezi nimi propukne krize.
Lal a Aktan se s rozchodem vyrovnávají každý po svém, ale ani jeden na druhého nemůže zapomenout.
Lal a Aktan se opět setkávají, a i když nejdřív vše klape, jejich láskou zase otřese stín minulosti.
Pod tíhou své lásky se Aktan a Lal obviňují navzájem a Lal přichází s divokým návrhem.