Daredevil: Znovuzrození
Starosta Wilson Fisk drtí velkoměsto New York železnou pěstí a při tom loví veřejného nepřítele číslo jedna, kterým je pro něj samozvaný strážce zákona z Hell’s Kitchen známý jako Daredevil. Maskovaný nevidomý advokát Matt Murdock však mocnému starostovi vzdoruje, odhodlán zničit Kingpinovo zkorumpované impérium a zachránit svůj domov. Vzpoura. Odpor. Obnova.
Daredevil se možná skrývá, ale i tak se činí. Z Washingtonu D.C. dorazí zákeřný hráč.