LEGO Marvel Avengers: Operace Demolice
Zcela nový animovaný speciál „LEGO Marvel Avengers: Operace Demolice“ je desátým dílem oblíbené série příběhů z prostředí populárních stavebnic. V novém animovaném filmu od Marvel Studios a LEGO Group mladý začínající hrdina a fanoušek superhrdinů nechtěně umožní vzestup nového superzločince, který chce zbavit svět Avengers.
Desátý díl oblíbené série příběhů speciálů z prostředí populárních stavebnic. V novém animovaném filmu od Marvel Studios a LEGO Group mladý začínající hrdina a fanoušek superhrdinů nechtěně umožní vzestup nového superzločince, který chce zbavit svět Avengers. Avengers pod vedením Iron Mana jsou vždy připraveni zachránit situaci, ale při bitkách se superzočinci se může i leccos rozbít. Proto přichází na scénu Úřad pro likvidaci škod, jehož úkolem je všechny škody uklidit. A tak, když se v jistý osudný den zrodí nový superzločinec, který chce zlikvidovat Avengers, stává se jedinou nadějí na záchranu světa ten nejnepravděpodobnější z hrdinů. Je to nešikovný mladý pracovník Úřadu pro likvidaci škod jménem Dennis, který má sklony zdemolovat vše, na co sáhne. Může se Dennis stát hrdinou, kterým vždy toužil být, a zachránit Nejmocnější hrdiny světa?