Zombí – animáci
Zed a Addison si se všemi kamarády zopakují poslední rok na střední škole ve velkém dobrodružství plném hudby, příšer a hudební zábavy!
Připravte se na hudební zábavu a nové přátele, protože sledujeme každodenní život Zeda, Addison a celé party ze Seabrooku. Pomocí mimozemské technologie cestování časem začnou Zed a Addison svůj maturitní ročník znovu, aby si ho mohli zopakovat se všemi svými přáteli! A tento maturitní ročník bude ten nejlepší, protože parta se bude scházet, bavit a dělat všechno možné, od záchrany města až po záchranu oblíbeného nápoje v jídelně. V Seabrooku se i obyčejný den na střední škole může změnit v divoké, absurdní dobrodružství.