Zombie
Nyní, když vláda vytvořila zařízení, které zombíkům brání v touze po mozku, čelí Seabrook High – škola zaměřená na jednotnost, tradice a povzbuzování – integraci studentů s dětmi ze Zombietownu. Zatímco se lidští a zombie studenti snaží o vzájemné soužití, rodící se přátelství mezi roztleskávačkou Addison a zombie Zedem by mohlo jejich střední školu a komunitu nadobro sjednotit.