dokumentární, přírodopisný
Povodí africké řeky Okavango je životně důležitým zdrojem vody pro místní obyvatele a ikonické druhy zvířat. Nyní je však tato oáza v ohrožení kvůli rostoucímu tlaku lidské činnosti. Vydejte se na čtyřměsíční expedici napříč třemi státy, jejímž cílem je zachránit říční systém, který napájí deltu Okavanga, jeden z posledních mokřadů na světě.