Přízeň
Než se Dana, začínající mladá černošská spisovatelka, stačí zabydlet v novém domově, je násilně vtahována do minulosti. Objevuje se na plantáži z devatenáctého století a čelí tajemstvím, o kterých neměla ani tušení.
Tento seriál je adaptací románu Kindred od Octavie E. Butlerové a zaměřuje se na Danu Jamesovou, začínající mladou černošskou spisovatelku, která se zbavila rodinných závazků a přestěhovala se do Los Angeles, odhodlaná začít žít svou vlastní budoucnost. Než se však stihne zabydlet v novém domově, je násilně vtahována do minulosti. Objeví se na plantáži z devatenáctého století, na místě pozoruhodně a úzce spjatém s ní a její rodinou. V tomto žánrově netradičním příběhu o svazujících poutech se Daninou minulostí i přítomností proplétá mezirasový románek a čas běží, zatímco ona se snaží čelit tajemstvím, o nichž neměla ani tušení.