V plamenech
Newyorský hasič se spolu se svým synem stěhuje do Austinu, kde se pokouší najít rovnováhu mezi povinností zachraňovat ty, kteří jsou nejzranitelnější, a řešením problémů ve svém vlastním životě.
Záchranný tým ze stanice 126 se snaží zastavit šíření smrtícího mraku toxického chlóru.
Owenovi se naskytne příležitost, která by mu mohla změnit život, a Tommy se začne léčit.