Skupina hrdinných hasičů na požární stanici 19 v Seattlu, od kapitána až po čerstvého nováčka, riskuje své životy i svá srdce ve službě i mimo ni. Tito stateční muži a ženy jsou jako rodina, doslova i obrazně, a společně se jako první na místech neštěstí vystavují nebezpečí, aby zachránili ostatní.