Aladin a král zlodĕjů
Připojte se k oslavám, zatímco Aladin a Jasmina plánují s pomocí jejich dobrého kamaráda Džina svatbu. Ale legendárních 40 loupežníků je rozhodnuto oslavy zkazit!
V Aladinově závěrečném dobrodružství se každému splní jeho třetí přání. Když se Aladin a Jasmine chystají konečně vzít, obřad přeruší nechvalně známých čtyřicet loupežníků, kteří se snaží získat jeden konkrétní svatební dar. Ukáže se, že tímto darem je mystické orákulum, které tvrdí, že Aladinův otec je naživu. Aladin po svém otci pátrá a zjišťuje, že je králem čtyřiceti loupežníků, kteří touží po mystickém orákulu, aby našli Midasovu ruku – která dokáže cokoli proměnit ve zlato.