Piggy Tales
Se seriálem Piggy Tales nahlédneš do života svých oblíbených zelených prasátek, jak je ještě neznáš. Sleduj jejich bláznivá dobrodružství plná humoru a nečekaných zvratů v tomhle minutovém CGI animáku.
Se seriálem Piggy Tales nahlédneš do života svých oblíbených zelených prasátek, jak je ještě neznáš. Sleduj jejich bláznivá dobrodružství plná humoru a nečekaných zvratů v tomhle minutovém CGI animáku, který zaujme různorodé publikum včetně fanoušků Bad Piggies a Angry Birds. Stejně jako Angry Birds nebo Birds Toons, animák Piggy Tales je bez dialogů a pobaví velké i malé diváky po celém světě.