Angry Birds Slingshot Stories
Nahlédni do zákulisí hry Angry Birds a konečně se dozvíš odpovědi na všechny důležité otázky.
Víš, co se děje předtím, než se Angry Birds vrhnou k prakům zachránit svá vajíčka, nebo jak vznikají všechny ty prasečí stavby? Prasátka staví levely, ptáci je ničí. To známe. Co když se ale level nestihne dostavět? Co když se prak rozbije? A kam mizí prasátka, když prasknou? Mrkni na Angry Birds Slingshot Stories, animovaný seriál, který nabízí nečekaný a vtipný pohled na tuhle oblíbenou hru.