D23 Horizons: Disney Experiences Showcase
Neil Patrick Harris vás zve na „D23: The Ultimate Disney Fan Event“, kde nahlédnete do budoucnosti Disney Experiences. Tvůrci z Imagineeringu, vypravěči, umělci a inovátoři vám odhalí kreativní vizi chystaných projektů. Těšit se můžete se na pohledy do zákulisí, speciální vystoupení, velká oznámení a spoustu překvapení.
Připojte se k Neilu Patricku Harrisovi na akci„D23: The Ultimate Disney Fan Event“, kde vám představí budoucnost Disney Experiences. Naváže na ambiciózní projekty z roku 2024 a odhalí kreativní vizi toho, co se chystá. Poslechněte si přímo tvůrce z Imagineeringu, vypravěče, umělce a inovátory, kteří za tím vším stojí. Harris se nechal inspirovat atrakcí Carousel of Progress a slibuje poutavé rozhovory, pohledy do zákulisí, speciální vystoupení, velká oznámení a nejedno překvapení.