Dějiny Disney parků
Filmař nominovaný na Oscara, Leslie Iwerks, zavede diváka díky nebývalé možnosti přístupu na cestu za oponu Walt Disney Imagineering, málo známého designérského a vývojového centra společnosti Walt Disney Company, aby zjistili, co je potřeba k vytvoření a vybudování Disneyho zábavních parků po celém světě.
Walt Disney sestavil tým umělců a inženýrů, aby vybudovali jeho vysněný koncept zvaný Disneyland.
Po Waltově smrti Imagineers vytrvale naplňují jeho Floridskou vizi a expandují do zámoří.
Michael Eisner a Frank Wells oživují Imagineering a vládnou věku pozoruhodného růstu.
Pod vedením Boba Igera zahajují Imagineers kreativní renesanci a rozvíjejí parky po celém světě.
Imagineers otevřou nový Disney resort v Číně a poté vytvoří světy, do kterých se lze plně ponořit.