Gerry
Hilda tráví podzim života v osamění a izolaci. Při úklidu věcí po zesnulém manželovi ale narazí na dávno pohřbené tajemství. Tento objev ji donutí čelit vlastní minulosti, vymanit se ze samoty a pokusit se konečně žít život, který si vždycky odpírala.