Dear Imelda
Nevítaný příjezd vnuka Ciarana na neurčito do tradičního domova babičky Imeldy na irském venkově vytvoří nečekané pouto. To spojí generace a dá znovu dohromady ztracené přátele.
Děj filmu „Dear Imelda“ se odehrává na irském venkově, kam do tradičního domku své babičky Imeldy nečekaně přijíždí vnuk Ciaran. Imelda si ale úzkostlivě střeží svou nezávislost a o jeho společnost nestojí. Napětí mezi nimi vzroste, když si Ciaran chce nainstalovat internet, aby mohl pracovat z domova. Ve snaze usmířit se s babičkou jí ukazuje výhody moderní technologie. Přitom zjistí, že může sehrát klíčovou roli v obnovení přátelství, které už 60 let spí.