Ještě před událostmi filmu „Duše“ odmítne dušička číslo 22 sestoupit na planetu Zemi. Získá si pět spojenců a pokusí se o vzpouru. Nicméně aktivity jejích dočasných kumpánů mají nečekané výsledky a záškodnický plán duše číslo 22 nakonec končí překvapivým odhalením smyslu lidského života.