Proměna
Mei Lee z filmu „Proměna“ studia Disney a Pixar je sebejistá, neobratná 13letá dívka, zmítaná mezi snahou být hodnou dcerou a chaosem dospívání. Její příliš ochranitelská matka Ming je vždy poblíž, což je pro dospívající dívku smutná realita. A jako by změny jejích zájmů, vztahů a těla nestačily, kdykoli se rozčílí, změní se v obří červenou pandu!