Na skok do divočiny
Zbrusu nový film od studií Disney a Pixar „Na skok do divočiny“ představuje Mabel, milovnici zvířat, která se chopí příležitosti a pomocí nové technologie „skočí“ myslí do realistického robotického zvířete. Díky nové schopnosti komunikovat se zvířaty odhaluje ve svém okolí tajemství, která dalece přesahují vše, co si kdy dokázala představit.
Co kdybyste mohli mluvit se zvířaty a rozuměli jim? V novém filmu od studií Disney a Pixar „Na skok do divočiny“ vědci objevili způsob, jak může lidská mysl „skočit“ do realistických robotických zvířat, což lidem umožňuje komunikovat se zvířaty v podobě zvířat. V tomto dobrodružství poznáváme Mabel, milovnici zvířat, která se chopí příležitosti a tuto technologii využije. Odhalí tak tajemství zvířecího světa, která dalece přesahují vše, co si kdy dokázala představit. Film „Na skok do divočiny“ režíroval Daniel Chong a produkovala Nicole Paradis Grindle. Hlavní role namluvili Piper Curda, Bobby Moynihan a Jon Hamm.