Brooklyn
Mladá žena Eilis se přestěhuje z irského maloměsta do newyorského Brooklynu, kde má na rozdíl od domova možnost práce a budoucnosti — a lásku v podobě Italoameričana Tonyho.
BROOKLYN je příběhem mladé ženy Eilis (Saoirse Ronan), která se přestěhuje z irského maloměsta do newyorského Brooklynu, kde má na rozdíl od domova možnost práce a budoucnosti — a lásku v podobě Italoameričana Tonyho (Emory Cohen). Když ji rodinná tragédie přivede zpět do Irska, ocitá se pohlcena svou starou komunitou, ale nyní se jí dvoří vhodný Jim (Domhnall Gleeson). Eilis opakovaně odkládá svůj návrat do Ameriky a ocitá se před strašlivým dilematem — srdcervoucí volbou mezi dvěma muži a dvěma zeměmi.