Hazel (Shailene Woodley) a Gus (Ansel Elgort) spolu sdílí lásku, která je strhne na nezapomenutelnou cestu. Tento dojemný film byl natočen podle románu Johna Greena, který se dostal na seznam bestsellerů deníku New York Times.