V roce 2024 je Japonsko v troskách a zamořené podivnými nestvůrami. Lidé přežívají, jak jen můžou. Kiruko slíbí záhadné umírající ženě, že splní její poslední přání a dovede chlapce jménem Maru na místo známé jako Ráj.
V roce 2024 je svět v troskách. Japonsko je zamořené podivnými nestvůrami a lidé přežívají, jak jen můžou. Kiruko, která se v Nakanu živí příležitostnou prací, slíbí záhadné umírající ženě, že splní její poslední přání a dovede chlapce jménem Maru na místo známé jako Ráj. Maru je přesvědčený, že tam najde chlapce s úplně stejnou tváří, jako má on.