Black Rock Shooter: Příchod temna
Píše se rok 2062. Po neúspěšném projektu automatizace práce, kdy umělá inteligence zvaná Artemis vedla válku proti lidstvu, je Země v troskách. Ve výzkumné laboratoři se probouzí dívka, Císařovna. Jako jedna ze tří přeživších strážců musí zničit orbitální výtah dřív, než Artemis dokončí jeho výstavbu. Pokud selže, Zemi ovládne armáda strojů. Bezpilotní síly a kult Artemis ale mohou mít vlastní motivy.