Imborrable
Krátký film z roku 2000 „Un Golpe Definitivo“ se stal městskou legendou poté, co byly všechny jeho záběry záhadně smazány. Tento dokument zkoumá podivné události kolem „prokleté“ produkce, ponořuje se do pověr, strašidelných domů a strachů, které nás fascinují neznámým.